Alla inlägg den 14 september 2008

Av Sara Ehn - 14 september 2008 19:36

Ja denna låt brukadevi tydligen sjunga när vi var mindre i bilen på väg till ullared. Så idag när vi var iväg och hade barn under tio fortsatte traditionen så den sjöngs idag med.
åkte tidigt i morde redan vid sju och kom hem vid sju. Alva var duktig hela tiden och varför det mesta snäll. hittade overall. jacka+termosar och byxor och tröjor och allt.  hittade till mig med byxor tunika tröja leggings och underkläder.
ska skriva en ordentlig lisat imorgon tänkte jag.


Såp idag har itne hänt överdrivet mycket att rapportera om.

Lagt in beställningarna från visningen igår. Kom iof bara tre men var tre glada kusiner till mig stanna mellan halv fyra och halv nio ca så var längsta visning jag haft. Alva stensomna igår med så skönt.


nu Ska jag ner äta lite kvällsmat.


skriver mer imorgon

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards