Alla inlägg den 24 september 2008

Av Sara Ehn - 24 september 2008 17:45

Japp dagen började med beösk på myrstacken. först lite lek och sen musikstund och utelek. varvid jag gick in och Alva var kvar själv ute och inga problem alls. Så imorgon ska hon vara själv hela förmiddagen från frukost till middag. Jag får ävl hitta på något annat helt enkelt.


Sen åkte vi ut till fågeludden vid Honrborgasjön så underbart väder och skönt därute. fågelsång och frisk luft. fika hade vi med med. saft och grissinis. Tog massa kort på Alva och naturen komemr läggas ut här senare. Inte idag dock då jag inte vet vart sladden är-


Träffade även min kommande grannar på dagis de har inskolning nu med jättetrevliga kommer bli bra grannar.

nej dags duscha Alva innan läggdags


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards