Alla inlägg den 16 september 2008

Av Sara Ehn - 16 september 2008 08:38

så får väl försöka nu,


Alva sitter kollar på teletubbies så har lite tid kvar.

Hon vägrar äta just nu och iom matdagboken vi för mån-tor så ser man att hon verkligen inte äter. fy vad hemskt detta är. tur man är avtrubbad just nu så man inte orkar tänka.


Var hos psykologen igår med kändes bra hört de ska vara skit men hon verkade faktiskt förstå. kändes jättekonstigt. tur jag inte har föruttfattade meningar om folk man hört rykten om.jag har en tendens att alltid ge alla en andra chans. denna psykolog och jag verkade komma överens direkt.

ska dit en gång i veckan nu framöver. dock inte nästa vecka då hon var på utbildning men efter det.


fick ett fint samtal igår med från Hichem pratade i nästan nio minuter. så underbart höra hans röst igen. han skulle ringa idag med.

 ser fram emot detta.


Imorgon ska jag och veronica ta en lunch på stan. utn barn igen hur bra som helst. tiden går ås snabbt med henne.


på torsdag far vi ner till blekinge jag och Alva ner hämta stövlar och lite annat småkrafs och hälsa på far och farmor och farfar skulle visst med komma(tyvärr) men för Alvas skull får jag väl stå över mina känslor.


idag är det städdag här. måste städas sen får vi se vad som sker.

lovat mamma laga mat idag.


gratnderade zucchinis med mathavre  fyllda med köttfäs, lök, tomater och vitlök. kanske skippar köttfärsen får se. sen en yoghurtsås till det.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards