Alla inlägg den 17 september 2008

Av Sara Ehn - 17 september 2008 18:44

Japp lunchen blev inställd idag men gör inget finns vissa saker man måste prioritera ibland.

får ta en dag nästa vecka istället. ngn eftermiddag.


Alva börjar på dagis mån kl 9 ska vi vara på älgen. ska ligga precis bredvid stora parkeringen. Men finns säkert folk fråga fem avd gå vilse mellan. vi är inte de första:-)


Idag har jag och emma städat och tvättat tre maskiner. Känns som orken börjar komma tillbaka lite,
dock på väg bli sjuk tror jag. fryser fast jag är varm och ont i huvuvdet och trött och seg.


Hoppas man klara sig. får se om jag ens orkar åka ner imorgon eller om man ska ta det nästa helg. Är ju kalas här med i helgen.


fick urgulligt sms igår med så kunde sova gott:-)
saknar männsikan så mycket. hoppas jag hör av han snart igen.

han fick brev och kort på mig igår med. har han ngt kolla på så han inte glömmer hur jag ser ut


Matdagboken fortsätter med några matskedar bara till mat och ca 2 dl yoghurt det är allt Alva äter på en dag. två sondnäringar då men me räter hon inte.


visste hon åt lite men det var värre än jag trodde. men känner mig inte stressa ändå. Hon leker för fullt och mår bra och pratar pratar pratar och springer. Dock börjar humöret påverkas av maten lättare arg nu. eller om trotsen ökar vet ej vilket.


Får se vad dietisten säger när man kommer dit senare.



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards