Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sara Ehn - 21 september 2008 12:00

Japp igår hade vi kärftskiva men för kräsna och fö rmig som är allergisk blev det tacos. De som åt kräftor fick självklart med ta. bara de tvätta händerna först alt åt tacos sen kräftor. Men flöt på bra och jag klara mig som tur är har jag både betapred och tavegyl hemma om jag skulel fått i mig. väldigt känslig mot kräftor.


Idag var vi på tipspromed tog me rän två timmar. en promenad utan barn tar ca halvtimme trekvart. Hade elva rätt och mamma pappa hade 12.


Ska ev hämta soffan idag men beror på om de kommer iväg till tippen med all bröte som står framför den just nu. annars får vi ta det en annan gång.


fick jättegulliga sms igår från älsklingen:-)
han sa jag ändrat honom till det positiva (tror jag) och jag gör honom galen. vet inte vad han menade med detta han kan ju bara talande engelska efter pratat med turister så får chansa vad han menar ibland. Men han har ändrat sig sen vi fick kontakt både enligt hans mor och kompisar. Han önskar han var född i sverige och han känner någon förbindelse mellan oss som att vi kanske känt varann i tidgare liv. tror han mear detta iaf. får ävl se när jag kommer ner får vi ta långa diskussioner om detta.

Nu ska jag ner äta börjar lukta lite,


Ha en bra dag


vet hur många osm läser och vore roligt få lite kommentarer ibland:-)

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards