Alla inlägg den 28 september 2008

Av Sara Ehn - 28 september 2008 20:30

ja var en känslosam helg detta.
men gick bra allting. Alva levde runt som vanligt förkylningen försvann nästan och ja dte var en mysig helg för henne. Med både pappa, farmor och farfar. Sov lite oroligt på grund av hosta men gick bra ändå.


Fick med mig allt utom en bokhylla och rutschkana och sen var det ngt mer men annars är all med upp nu. Så tomt så i huset ska ha lite mer hyllor men tar det sen när huset är sålt så även gardiner.

Ja vet inte vad jag ska skriva om då jag av respekt inte kommer berätta mer om helgeen och vad som hänt. efter önskemål.


Ska ringa tunisien en snabbis om man kommer fram. svårt ute på landet.
Jag har knappt mottagning pga radioskugga fårn berget han har ingen heller men får gå går det inte så går det inte. får vi höras en annan gång.


nu ska jag ta mig en bok sova helt slut och trött ska upp tidigt imorgon. Ska lbi skönt komma in till Skara sen och bara behöve gå upp fem minuter innan vi ska vara på dagis typ. Ta på oss kläder och gå. Tur Alva accepterar sånt. Då hon gärna sover till åtta. Nu måste upp redan halv sju.

Sånt som löser sig.


Nej

god natt på er


Saknar kommentarer vire kul om man kunde få någon kommentar av någon ni är en del som läser varje dag iaf.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards