Direktlänk till inlägg 27 december 2008

dags gå lägga sig

Av Sara Ehn - 27 december 2008 21:48

Alva sover somnade rätt snabbt idag bara två vändor in idag. Vet inte varför men hon vill sova på tvären med täcket över huvudet. Ja så länge hon sover och är nöjd så är det ok för mig.


Kvällen är ok T och jag pratade lite förut och ja v'änner är vi väl inte men vi kan iaf vara i samma rum. Kom ihop oss förut ang Alva umgänge och vårdnad och sånt. Gemensamt ansvar och ja vi vill inte samma sak kan man väl säga. Så får se hur det artar sig. Hoppas han accepterar min vilja lite. iaf när han vet varför jag vill som jag vill. Detta är svinjobbigt för mig och orkar inte med det eg.


Imorgon har jag möe med tina på frisörsalong ska då äntligen införskaffa cambridgekuren. Bara ska ner i vikt. Så ska köra ren kur i fyra veckor sen sakta trappa upp iaf om ekonomin tillåter det.


Imorgon är det dags att han åker ska bli skönt vara själv igen om kvällarna. Göra vad man vill. Se på vad man vill och slippa ta hänsyn till någon. Blir lite stelt när man har någon på besök som man eg inte vill ha här. men vi har fyra år som vi känt varann och ja prata lite går men ingen lust prata alls. Vi är för olika idag, för mycket i bagaget och ja för sårade för att vara helt vänner utan friktioner.


Dags lägga sig läsa och sova. Ta ltie nässpray så örat blir bättre med.
Sen imorgon ska jag köpa blöjor och DVD skivor dags bränna säsong 2 och 3 av ugly betty :-)
Samt några andra filmer som är på g mamma mia har jag ju lånat så borde bränna innan jag lämnar tebax.

Älskar den filmen verkligen. Lay all your love on me, När han sjunger i was not jealous before we met and smoking was my only vise, det är precis samma ord som Hichem sagt till mig och sen har vi ju refrängen lay all your love on me självklart känner jag så. Så bara följa sitt hjärta och hoppas på det bästa. Vad kan man annars göra leva olyckligt. Ibland kan man dock behöva offra sitt hjärta men då var inte rätt i slutändan ävenom det var det just då. hjärta kan läka men ndå måste man våga följa både hjärta och mage innan det är för sent annars är det så sårat man inte kan rädda det och då är det för sent att lyc,kas hela det.


Jag hade tur som vågade sluta lyssna på hjärtat och följde magen. nu är mitt hjärta på läkningsvägen jag har insett jag var inne på fel spår. Kanske jag är på väg in i ett snedspår denna gång med vem vet men just nu säger både mage och hjärta samma sak. ekonomin en annan vi ska kämpa och vinna detta.

jag tror verligen på det, ni som följt min blog goch pratat med mig i verkligheten vad är era känsla?
vore kul veta bara?

så länge vi svarar ärligt.  kommentera gärna era tankar.

Ha en bra kväll alla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards