Alla inlägg den 31 december 2008

Av Sara Ehn - 31 december 2008 14:57

Varför säger man det har det förra året varit så hemsk man måste önska sig ett gott nytt år?
ja mitt förra år var verkligen berg och dalbana.
Startar med psykiska misshandeln går över till även fysiskt. Man blir sjuksriver för deppression och förlossningsdeppression. Slutar skolan får nytt jobb positivt. Alva och jag fyller år, lämnar T med en polisanmälan gjord samma dag. Åker till Tunisien firar mammas femtioårsdag. Träffar ny pojkvän som vem vet kanske blir min man så småningom. Ja det verkar som itt liv än en gång tagit vänding. Imorgon börjar jag ju med cambridgekuren. Så ska käka det tills alla kilon som jag har över är borta dvs ca 40 kilo, Alt 30 beroende på hur mycket muskler som kommer läggas på mig. Tappat en hel del sen jag tränade förr om åren( hjälp vad gammal jag blev helt plötsligt flrr om åren?)  Ska ju nu i januari ta 3 timmar promenad varje dag för att lämna hämta alva på dagis på andra sidan stan så komemr nog gå snabbt gå ner det men vill, Sen när våren kommer slask och halka är borta så blir det cykelturer ut på landet. OCh i sommar cykla bada med alva i SKärvalången. Inte fel alls. har man sedan barnvakt någon dag ta en ordentlig cykeltur på några mil.


Kanske ska satsa på cykla vätternrundan 2010?  vi får se vore en kul upplevelse tror jag. Och hmm får nog införsakffa en motionscykel härhemma för alla timmar man behöver sitta på cykeln för få upp orken får så långt lopp. ïnte helt lätt nrä man bor och lever ensam med dotter att koamm iväg så.


Imorgon och alla dagar därefter kommer jag redovisa överst i bloggen siffror på vikt, cm runt armar, lår, mage stuss och byst, Dne får gärna försvinna lite med men mest är det ju mage stussen som jag vill ha bort.


Dags tvätta av sig tror mamma kommer hämtar oss vid fyra efter hon slutat jobba så ska vi med henne hem till Varnhem och sen in till Skara vid tolv för se på fyrverkeriet vid stationen. Se om man känner någon (tveksamt dock)


Ha ett riktigt gott 2009


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards