Alla inlägg den 23 december 2008

Av Sara Ehn - 23 december 2008 19:08

Då har jag stämt träff med min konsulent. ska köra cambridge iaf blir det nog. Ska jag sen cykla genom hela Skara två ggr per dag så behvöer jag nog itne träna med andra ord. tar 45 minuter gå enkel väg men blir nog cykel på morgon promenad på middagen. Kan hon sova i vagnen hem och jag får träna tillräckligt. Hoppas verkligen du har rätt Therese. Tror jagju iof du har så men ja snart dags börja mäta sig. Våg har jag inte så blir måttband. eller ja jag har våg men inga batterier roligare mäta sig tror jag. om inte annat åsmindre pinsamt lägga ut siffrorna här. tror jag komemr behöva lite stöttning härifrån ibland.


Idag var jag först klippte mig blev mest toppat dock vågade inte riktigt klippa av mig håret än. Får se om jag vågar när jag har mindre ansikte.


Sen bar det av till Skövde. FÖrst lämna Alva i Varnhem hos syrran sen iväg lämna varor till några. Sen in på Elins Esplanad smockat idag milt sagt. Köpte det jag skulle nästan iaf. Vissa julklappar blir alternativa. Sen iväg till Bästaste Veronica för uppdatering och inse inte bara Alva som trotsar just nu :-)
alltid lika trevligt komma dit och prata bort lite tid. Sen bar det iväg köpa julgranstoppsak, typ stjärna blev det. Skulle vara lätt så valde en som var det men precis det gick iaf. Sen in till Skara hämta mamma som jobbat färdigt. Hem till Varnhem igen, äta lite pynta lite och sen hem hämta tvätten som var på tork i källaren och nu sitter jag här. Dags ge Alva ögondroppar, nässpray, inhalera, hostmedicin och Alvedon slutligen.

GOD JUL på er som läser om jag inte kommer in imorgon


Kramar På er och ha en underbar dag imorgon önskar Sara och Alva

Av Sara Ehn - 23 december 2008 07:13

satt räknade lite igår och antingen kör man på cambridge som kostar 450:-/veckan eller så kör man på proteinpulver ska ju börja på gym så hjälper det ju till mer. kostar 379 för tio dagar om man äter ett mål mat om dagen. Men frågan är ska man köra cambridge ren kur och träna gym och annat varje dag klarar kroppen det eller ska man köra proteinpulver som är uv för göra träningen maximal samt viktnedgång?
Hjälp mig snälla. eller ska man ta det lugnt med gymmet köra cambrdige bara cykla och gå nu i fyra veckor. sen byta til proteinpulvret och köra mera styrka på gymmet.?


Lättare få tag i träningsklädern om man är smal tydligen får man inte idrotta om man är stor. inte vill jag träna i jeans jag vill ha vettiga träningskläder. Iaf om man ska till gymmet och träna.

 svårt detta. men vet nog vart det lutar men ska kolla upp lit mera priser. Måste dock bestämma mig innan januari börjar så jag hinner skaffa hem allt


så nu ska jag ut leta priser precis duschat väntar på alva ska vakna så hinner nog lite iaf.


HA en bra dag


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards