Alla inlägg den 27 december 2008

Av Sara Ehn - 27 december 2008 21:48

Alva sover somnade rätt snabbt idag bara två vändor in idag. Vet inte varför men hon vill sova på tvären med täcket över huvudet. Ja så länge hon sover och är nöjd så är det ok för mig.


Kvällen är ok T och jag pratade lite förut och ja v'änner är vi väl inte men vi kan iaf vara i samma rum. Kom ihop oss förut ang Alva umgänge och vårdnad och sånt. Gemensamt ansvar och ja vi vill inte samma sak kan man väl säga. Så får se hur det artar sig. Hoppas han accepterar min vilja lite. iaf när han vet varför jag vill som jag vill. Detta är svinjobbigt för mig och orkar inte med det eg.


Imorgon har jag möe med tina på frisörsalong ska då äntligen införskaffa cambridgekuren. Bara ska ner i vikt. Så ska köra ren kur i fyra veckor sen sakta trappa upp iaf om ekonomin tillåter det.


Imorgon är det dags att han åker ska bli skönt vara själv igen om kvällarna. Göra vad man vill. Se på vad man vill och slippa ta hänsyn till någon. Blir lite stelt när man har någon på besök som man eg inte vill ha här. men vi har fyra år som vi känt varann och ja prata lite går men ingen lust prata alls. Vi är för olika idag, för mycket i bagaget och ja för sårade för att vara helt vänner utan friktioner.


Dags lägga sig läsa och sova. Ta ltie nässpray så örat blir bättre med.
Sen imorgon ska jag köpa blöjor och DVD skivor dags bränna säsong 2 och 3 av ugly betty :-)
Samt några andra filmer som är på g mamma mia har jag ju lånat så borde bränna innan jag lämnar tebax.

Älskar den filmen verkligen. Lay all your love on me, När han sjunger i was not jealous before we met and smoking was my only vise, det är precis samma ord som Hichem sagt till mig och sen har vi ju refrängen lay all your love on me självklart känner jag så. Så bara följa sitt hjärta och hoppas på det bästa. Vad kan man annars göra leva olyckligt. Ibland kan man dock behöva offra sitt hjärta men då var inte rätt i slutändan ävenom det var det just då. hjärta kan läka men ndå måste man våga följa både hjärta och mage innan det är för sent annars är det så sårat man inte kan rädda det och då är det för sent att lyc,kas hela det.


Jag hade tur som vågade sluta lyssna på hjärtat och följde magen. nu är mitt hjärta på läkningsvägen jag har insett jag var inne på fel spår. Kanske jag är på väg in i ett snedspår denna gång med vem vet men just nu säger både mage och hjärta samma sak. ekonomin en annan vi ska kämpa och vinna detta.

jag tror verligen på det, ni som följt min blog goch pratat med mig i verkligheten vad är era känsla?
vore kul veta bara?

så länge vi svarar ärligt.  kommentera gärna era tankar.

Ha en bra kväll alla

Av Sara Ehn - 27 december 2008 13:35

japp då var det lördag då. Eller? Ja jag tror det och helt slut i huvudet. var en tuff dag igår milt sagt. Lite sliten har ont i örat men nässpray hjälper som tur är. släpper även på huvudontet.men vi får se. en natt kvar nu sen far han. Jag ska då ringa till Tunisien tror jag prata lite. Funderar på avsluta. vet eg inte om jag är redo för den kraft det tar. Funderade lite i morse. Kanske är det så att jag träffade Hichem för att få ork gå vidare och ta tag i mitt nya liv. Annars hade det nog funnits risk jag gått tillbaka. Tryggheten av att ha någon är svår vara utan när man haft den så länge.


Sitter nu laddar hem Ugly betty säson tå och ska ha hem trean me men inte just nu. räcker med ettan och lite teckande långfilmer som ska brännas sen, ratatouille och skönhetn och odjuret hitta nemo bl.a

Får väl se lär väl ta evigehter då jag har minsta bredbandet men görinte mig så mycket. har ignen brådska se dem nackdelen är att jag får ha på datorn så länge men ska väl gå det med.



Återkommer ikväll sen

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards