Alla inlägg den 25 december 2008

Av Sara Ehn - 25 december 2008 14:36

Idag kommer Alva få besök av sin pappa. Känns sådär om man ska vara ärlig. Jag har ju Hichem och det är väl inte uppskattat. han i sisntur är orolig över ngt ska hända jag är otrogen(knappast) eller blir slagen eller så. Det kommer inte ske heller.
Varför riskera det?

har städat ltie idag möblerat om alvas rum och hittade sen en fin teckning hon gjort problemet var den satt på väggen. SÅ fram med vatten och stålbollen tur man har målade väggar som går tvätta. Krita är ite det lättaste få bort alla gånger. men nu är väggen vit igen sysn inga svarta eller röda streck vad jagkan se iaf.

Ska lbi så skönt få upp allt idag.  Kan man städa sne när alla kartinger är borta.

Funderar på inviga nya kaffebryggaren idag. Göra mig en latte härhemma till frukost, Måste bara köpa kaffe och kaffefilter först.


sitter här funderar på Alva och hur man kan Älska ngn som gränslöst. fast hon målar på väggar skriker och trotsar är hon allt för mig. nu när hon varit sjuk och man har knappt sovit ingen som kan byta av en har hon kommit med massa extra kramar och sagt älkskar mamma. detta när jag som mest behövt det. hon är så underbar duktig ochstökig

Imorse efter vi bytt blöja skulle hon slänga den. Kom tillbaka lite fundersam. Senare märkte jag att jag knytit ihop soppåsen utan lägga i ny sen tömt massa papper i den och stållt den utanför skåpet. Då detta inte stömde då man ska lägga den i skåpet hade hon lagt blöjan på golveti skåpet iställt:-)


dags putta på alva som sovit



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards