Alla inlägg den 29 december 2008

Av Sara Ehn - 29 december 2008 21:53

just nu sitter jag i soffan med Alva liggandes bredvid mig. vi har prövat tre olika madrasser men hon är ff klarvaken. så jobbigt när hon gör såhär. blir så fel allting dagen efter.



Blev inget möte idag framflyttat till imorgon. så får se om jag börjar imorgon eller 1/1. hoppas Alva orkar upp imorgon gå till dagis.

Iaf en dag kanske de får lite ordning på henne med.


Skulle ringt Hichem men blev inget med det heller. Summa summarum denna dag sög enda gången den var bra var när vi var ute fick lite luft och när Hichem skicka sms att han iaf inte är arg längre.


Baka en kladdkaka idag med fudgetäcke med kaffesmak. Den var ok men helt tappat sötsuget så smaka bara sött. . Gillar mandet så är den no god.


dags gå till sängs för oss både nu. hoppas det går bättre för henne slappna av då.

Ha en bra kväll

och sov så gott alla


Av Sara Ehn - 29 december 2008 07:47

Ida: De personer jag menade har inte haft barn, du är den enda som haft barn. Och menade inte dig personligen. du försökte iaf:-) Men föröskt lärakänna folk som enbart jobbat varken sambo eller barn. det tar stopp. Ja visst vore jätteskoj ses men jag vet inte om jag kan då, Sen är man väldigt privata iaf när det gäller bjuda hem folk, ses hellre på fika inte hem hos varann därav nrä jag jobbade ar dte svårt få visningar. Det var pg de känner inga och vill inte ha folk hemma hos sig. Det var dem svaren jag fick. Frågade man då jobbarkompis umgås inte utanför jobbet. Eller så umgicks man med enstaka personer. Så jag kanske fått en skev bild men vet att många säger samma sak om blekingar som är nyinflyttade. Kommer man från annan kultur så krocka rätt bra både språk och hur man beter sig. 


 intassandes vid 4 tiden efter hostat så hon nästan spytt. Så nu blir det en ny sväng med VAB. Tredje omg i december tro? Måste till Dagis fixa intyget på hon varit sjuk med. Demåste ju skriva under detta. Får ta det i em innan jag går till Mötet med cmabridgekonsulenten.


Börjar bli rejält trött på allt som sker nu. Alva är sjuk jag börjar bli rejält sliten av all sömnabrist. Inte sover hon på dagen heller längre. När hon väl somnar så har jag inte ro komma i sängs förrän 23 iaf. Upp vid sex sju. Vaken därmellan.


Så ja hoppas hon blir frisk snart men konstiga är läkaren hittade inget i henne lungor det lät bra. Var kommer då hostan ifrån? Mått dåligt sen vi kom hit typ. är det ngt i lgh hon inte tål? Grannen ovanför hostar hon med. Jag känner mig mer andfådd och kanske är något här men vem har råd betala flera tusen för kolla det?

Ja det får lösa sig hon ser ut hålla vikten iaf trots hon inte äter. Igår åt hon välling förresten! 250 ,ml på¨tio minuter. Vore ju jättebra om honkunde bröja med det kan hon ju äta till frukost innan dagisdå hon nuförtiden vill vara uppe en timme innan hon äter hinns ju inte riktigt med när man ska iväg.

Ska vi nu ta oss till andra sidan skara med så blir det ju ännu tightare med tid.


Ha en bra dag ni som läst

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards