Direktlänk till inlägg 26 december 2008

vilken kväll

Av Sara Ehn - 26 december 2008 21:59

Fick man sms om att återigen är bakslag måste hitta massa pengar. kanske är bäst han gifter sig med någon rik engelska och sen kommer till mig efter ett år. så trött just nu på allt. Inte på Hichem eller det det är bara positivt förutom pengarna då. Hur en arb lös ska få ihop alla de pengarna är svårt men bara hitta ett jobb på ett bra hotell med mycket dricks. Sen om jag få rjobb kommer jag hjälpa tillså gott jag kan.


Besöket a T bröjar nu gå mig på nerverna varför kan han inte bara försvinna nu. kom ihop ikväll om ingenting alls eg. Hur orkade jag stå ut i flera år eg?
nu klarar vi inte ens två dygn ihop. bara tjafs vi som hade köpt chips och cola skulle ha det trevligt ja det är borta nu ska bara skriva klart detta sen gå lägga mig. Så får vi se hur det blir imorgon. vet inte om jag fixar två dagar till alltså sista gången han kom hit tror jag. Iaf för så lång tid. Det var jobbigt och jag kan inte ringa till Hochem berätta heller om det. Mår han bara dåligt med över att jag mår dåligt. Kanske ska avsluta Hichem och T allting Ge T Alva och glömma allt som varit. flytta till en liten etta och skita i allt och alla. Lättare så sårar men inte och såras inte heller.

Allt prat om pengar gemensam vårdnad gör mig så trött. hur ska jag orka imorgon? vill bara gråta och sova just nu. somna i någons armar men vems? har ju ingen jag kan tala med, ingen gå till ingen alls just nu. Allt är bara fel och helvete just nu. ska nog avsluta med Hichem. Äveno m man verkligen älskar någon kan man inte orka hur mycket som helst. Just nu prioriterar jag mig själv och Alva. Ingen annan. ingen ska komma mellan oss två inte ens hennes pappa just nu.


Hör nu hur han snackar skit om mig i telefon. Han döljer inte det iaf. Synd bara han är en sådan idiot som han är.

Ja jag är sur varför komma nu vilja ta ansvar när man inte gjort det innan? var var du alla läkarbesök? alla BVC besök? matsituationen varför hjälpte du inte mig när vi bodde ihop? Alla dessa varför? komemr jag någonsin få svar?
kommer du ta ditt ansvar om vi skulle dela på vårdnaden omdu flyttade närmare? Skulle du våga hå¨lla fast din dotter när hon ska ta prover och kolla öronen? samtidigt som hon illvrålar och tårarna sprutar? kan du ta febern? kan du ge ALVEDON?


Önskar baar jag kunde veta allting innan man gjorde sina val. Just nu vill jag ändra hela mitt liv. Ta Alva flytta någonstans där T inte kan nå mig. Starta nytt liv utan någon gammal bekantskap?

Skulle man våga? Skulle man få skit? familjen då? de har ju äntligen fått Alva nära sen flytta på henne?

Så många frågor inga svar. kommer väl aldrgi få svar då jag är feg och svag och inte orkar ta några fel beslut. Jag är inte så stark, inte än.

Önskar bara alla allt gott på min egnabekostnad ibland. Men orkar inte bry mig om andra just nu inte hjälpa inte något. Jga har fullt upp med att överleva. Jag vet att jag spelar glad och bekymmersfri, kanske borde lära mig visa mig svag ibland med? men hur gör man?

ska ta mig en lång funderare på detta nu medan jag ligger i sängenförösker somna. Antar blri en hel del lästa sidor i millenium serien män somhatar kvinnor tror jag den heter, Tog bara en bok av dem har ju alla tre.

ha en bra natt alla

Så hoppas jag jag kommermå bättre snart. Kanske Han åker hem imorgon vi får se.

God natt iaf

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards