Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Sara Ehn - 10 maj 2008 07:15

...pollen. Skulle ut och cykla imorse och gick bra första femhundra meterna (stavas det så?) sen börja näsan rinna svårt att andas. Så vara bara vända hemåt. efter detta så rinner näsan ff och nyser och nyser. vet jag snart ska ut köpa frukost affären ska bara öppna med. Blir city gross frallor idag iom jag ändå ska in till apoteket så kan man passa på lyxa till det. Ska bara inte glömma livsmedelsanvisningen.

Blev inget 1'års kalas igår mår alldeles för dåligt och hon hade vädrat så massa pollen inne och ute plus en stor hund och hästar. Synd hade varit kul gå men hade ju nästan fått vända i dörren.


Idag skulle vi till Åsa (t syrra) men hon mår iten bra så blir bara marken lika bra det med tanker på dem också har hundar. får se om jg klarar av 11 maj bara.

hmm nu har nog kroppen återhämtat sig efter grav verkar som alla min allergi jag trodde försvunnit när jag blev gravid iom alla symtom försvann är tillbaka vilket innebär att man nu måste ta sina tabletter måste ta hemska nässprayet. Köpte renässans pollen. Oljebaserad med eucalyptus i hjälper dunderbra men stark i början milt sagt.


dags tvätta av sig lite sen till affären se om frallorna kommit än. Vet de är på citygross vid strax innan 8 i k-hamn.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards