Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Sara Ehn - 5 maj 2008 07:53

Solen skiner jag strålar idag känns det som. Allt är bara toppen så glad var upe redan vid sex idag koka mitt te hämta tidningen. åt mina mackor med min älskade groddar på. Finns det godare pålägg än alfalfagroddar?

Bara satt log vid bordet. så nöjd med mitt liv.

Klockan blev sju dags väcka Alva som skulle tilld agis. Gick in klappa henne på kinden och sa Alva. Tittar hon upp på mig ler sträcker lite på sig och kommer till min famn ger mig en kram. Sen hoppar hon ner på golvet säger gis(dagis) först bytte vi blöja och då låg hon bara log och kisa med ögonen mot mig och var nöjd hon med. PÅ med kläderna och iväg.

kan man ha en bättre start på veckan?

Om en halvtimmer ringer min telefon då är dte chefen som jag ska ha telefonveckomöte med. Sen bär det in till stan med therese för fika. Var evigheter sen vi träffades. Har varit lite mycket om mig nu rent så att jag inte orkat eller de dagar jag orkat så har det inte gått. Men idag går det och utan barn med ska bli så kul.


nej dags förbereda mig lite nu samt ta lite pollenmedicin.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards