Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Sara Ehn - 4 maj 2008 17:48

denna dag börja mitt nya liv. Skrev på pappren på jobbet. Så numer jobbar man som miljökonsulent åt STG biomiljö AB. Jobbar med infromera och erbjuda möjligheter till kemiklaiefritt rent hem.

Vi åker runt på visningar hemma hos folk och även senare företag. Då hara man en väska emd sig med massa saker som moppar dukar och lite annat.

Var ju bara tvungen testa så idag har jag tvättat förnstren med enbart vatten så fina de blev. Dundernöjd slapp ta T till hjälp behöver bara använda stegen till tre fösnter som sitter bredvid varann. Allt som allt tog det tvätta förnstrena halvtimme då har vi 11 fönster. varav tre då bara är tvättade på insidan.  så nöjd och ska bli så kul jobba med detta.


I helgen var även mamma, pappa och Emma nere häls apå to-lö idag är de i gbg hälsar på syrran som fylelr år på tisdag.

Alva fick tre par nya skor av dem ett par vita och rosa sneakers, ett par guldskor och röda sandaler osm hon valde alldeles själv:-) gick itne få henne lämna korgen där de låg. Så till slut hittade vi sista paret i strl 19 till henne så glad hon blev då.


Annars har det inte hänt ås mycket. Ska jobba 50% i början nu för att komma igång utan blir dunderstressad. Känns jättebra och har redan fått min första bestä'llning. Har som mål blir en bra komsulent sen avancera till distrikschef eller varför inte regionchef? Fast räcker med distrikstchef tror jag. första delmålet. Och min närmsta chef stressar mig inte men vet mitt mål och ska hjälpa mig komma dit i min takt. Carina är dunderbra verkligen och ska bli jättekul detta. Ska jobba tre veckor i blekinge en vecka i skaraborg.


Får vi upp träffa mamma och co ltie oftare


nej dags fortsätta städa så glad idag.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards