Alla inlägg den 21 april 2008

Av Sara Ehn - 21 april 2008 06:42

måndag morgon och lyckokänslan håller ff i sig nu känner man att tabletterna och att slippa stress från skola och sånt gör nytta. Sover mindre äter mindre. leker mer med Alva, hittar på saker städar oftare. Allt som man iten gjort innan gör man nu. fast somnar fortfarande när vi ska se på film men det får gubben ta. Jag kan inte rå för det. Tar min kudde och filt gosar ner mig och slappnar av såklart man somnar. Sen när man vaknar är man på uselt humör en sväng så går man upp och lägger sig bredvid Alva som inte vaknar men känner att man är där så kommer hon sparkar in fötterna mot ryggraden i svanken och lägger händerna i håret och under nacken. Så ont men mysigt iaf.


Idag skulle jag ju på nästa intervju men ska avboka den. Har insett att tiderna verkligen inte går orkar inte med byta dagis. Samt att jag nog redan har ett jobb. Känns så iaf.


Imorgo kommer Jenny!!  Ska blis å kul inte pratat med henne sen gymnasiet bara en kort sväng när vi va såg på gyllene tider i Skövde för x antal år sen. Ska bli så kul känns som det inte gått ngn tid alls när vi pratar i telefon. Ska bli så skoj. hennes kille kommer ju härifrån så de är nere ibland så kan man ses här och när jag är uppe hos mamma får man ju boka in med. Lite nyfiken på deras torp se hur det ser ut. fick en rolig beskrivning i telefon nämligen.


Nej dags väcka Alva och bege oss till dagis strax.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards