Alla inlägg den 2 april 2008

Av Sara Ehn - 2 april 2008 15:36

Man blir ju lite lätt vecko ocg disorienterad när man inte har någonstans gå  till om dagarna. Tur man har da´gis och andra tider passa som däckbyten, optiker, läkare och frisörer och sånt.
Duktig som jag är har jag nu börjat använda almanacka inte bara äga en utan faktiskt skriva upp saker i den med. Känns bra bara det jag skrivit upp en tid som jag itne vet om den är 8,45 eller 9,45 hmm får ringa kolla det.




var hos ögonläkaren och A ska få glasögon och jag hitta nya till mig med. Så sugen på köpa dem. Men måste bli blond först och börjar luta åt det igen riktigt blond isåfall. Ska prata emd frisören på fredag om det går.


annars är här mycket bättre ser inte fram emot börja skolan igen ger mig lite panikkänsla och ångestkrypande men får se vad läkaren säger och psykologen.

T fortfarande dålig så har iten så stor nytta av hans hjälp så hinenr iten så mycket vila upp mig som jag egentligen skulle. Hoppas han kan bli bra börja jobba snart igen. Måste få vara själv lite om dagarna om jag ska lyckas bli bra.


nu ska vi baka bullar. Imorgon ska jag göra playdoh. Alva älskar playdoh ville inte följa med hem idag alls. utan skulle baka så blri till göra en deg ha härhemma ta fram. får väl iväg köpa liten kavel m.m med.


dags baka bullar och börja med maten med kanske

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards