Alla inlägg den 12 april 2008

Av Sara Ehn - 12 april 2008 15:59

.. och vi som skulle grillat idag. Jaja de som skulle komma på besök var ff sjuka så gjorde inget kan vi grilla när de är friska och solen skiner.


Alva somnade igår i sin vagn klockan 23 ca efter tre timmar gnäll aldrig varit me dom detta  innan med henne. En sak ligga i sängen en timme varje kväll men igår var det helt hysteriskt. Ska nog prata med dietisten om det hon sagt vi ska ge Alva allt socker som saft, chokladpudding och torkad frukt och sånt. Det gör henne alldeles speedad hon hade gott om energi innan vi började med detta.


Istället för grillning idag blev det tacopaj. Så gott så Alva fick en egen paj gjorde degen på sondnäringen och med tanke på hennes deg bara innehöll 150 kcal så förstår ni varför en annan tjockis inte äter hennes mat. tillräckligt med kcal som det är i tacopaj. Men gott är det och så länge man inte äter fet mat eller kaloririk mat jämt så får man väl njuta en helgdag som denna.

humöret mitt är idag lugnt och trött. helt slut helt enkelt. Blotta tanken på skolan på torsdag ger mig panik. Så blir till ringa läkaren tror jag inte vilat upp mig heller än iom gubben är hemma. Skulle vara skönt få en timme där det är helt tyst och bara kunna sitta tänka. blir aldrig helt tyst även om man år på olika ställen i huset.

Men ska väl lösa sig snart han har en vecka kvar på sjukskrivningen sen får han faktiskt börja jobba tycker jag. Ska prata lite med läkaren om situationen på torsdag. vi har ju samma läkare nu när min läkare så lämpligt tog 6! veckor semester.


Nu ska jag städa köket sen vila orkar inte mer denna veckan.
men på tisdag ska det städardag. Ska det dammsugas och allt.

ha en bra helg kommentera gärna

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards