Alla inlägg den 9 april 2008

Av Sara Ehn - 9 april 2008 19:06

Idag var riktig hemsk hela förmiddagen full med ångest och panik känsla.
Lämnade Alva på dagis sen gick jag ner såg på tv klarade inte vara med T. Det gick bara inte och framför tv försvann jag märkte inte något bara satt och var helt skakis. Vi som skulle till banken sen med. blev itne mindre stressad för det. var inget vara orolig för egentligen, om vi betsämmer oss för köpa ny bil så är den vår. lånet är ok. Så vi får se. Borde ha råd hittar jag sen ett jobb har vi definitivt råd.
De där extra ångesttabletterna fick jag ta till för att ens fixa åka iväg nu känns det bättre men får nog ta en till snart känns inte riktigt som om det vill gå över. Tur är huset är städat ingen tvätt ingen disk kan man bara slappa imorgon.

ska hämta lite bultar hos svärfar till 18" fälgarna. fick dem sålde idag lade in en annons på blocket och halvtimme senare var de sålde och handpenning fick vi med.


ibland är blocket bra ha:-)


nej nu ska jag lägga pussel på facebook. Vet ni om att de är beroendeframkallade de där pusslen. Sitter så ofta jag kan pusslar. får mig försvinna lite.


Nästa vecka går sjukskrivningen ut men ska jag må såhär så får den fortsätta. får fulständig panik bara jag tänker på skolan just nu.

Så mycket med psykologen och Alva och jag ska äntligen få börja eller ja vi står i kö. Hon har ju lite problem mednärhet sitta knät och så iaf mot mig så vi ska öva upp det. samt lära oss äta på ett bra sätt ihop.


på måndag ska vi åka kolla eksem samt beställa allergitester till damen. Det som jag alltid trott och alla sagt att det blir nog itne så, det sker nu. Hon visar tecken på allergi eller överkänslighet iaf. Får se vad proverna visar. men lärt mig att jag har ävldigt bra magkänsla och att jag måste lära mig lita på den. Händer allt som oftast den stämmer på både bra och dåliga saker. lär  jag mig lita på den lär jag känna mig själv på ett helt nyt sätt och kan lyssna när min kropp säger ifrån med. T.ex när dte är dags att bryta allt och bara vara ett tag hämta nya krafter.


dags att pussla var det nu


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards