Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Sara Ehn - 13 juli 2008 22:52

Japp borde sova, Alva osmna redan klockan 20 så får se när hon vaknar imorgon. kanske var det det att hon fick sondnäringen redan 16 och middag 18 som gjorde det?
får se imorgon om det var så.


Körde Linda till tåget förut och Alva var med det var spännande och hon lärde sig säga tåg och att tåget "uffa"


Pratat med T alltid lika skönt prata med honom.


vi syns på tisdag bär dte även av till IKEA köpa madrass till mig. en 80 madrass så kan jag fylla på nmed en till sen continentalmadrass då till dubbelsängen jag ska ha. Då alva gärna sover ihop.

hoppas dock hon ska lära isg sova i sin säng i sitt rum när jag väl får en lgh.


nej godnatt på er alla

Av Sara Ehn - 13 juli 2008 15:44

Har precis tagit  ig ett långt bad bara njutit med lite olja i vattnet. Var så skönt bara kunna ligga utan bli avbruten. Så skönt ha lite barnvakter som ställer upp utan krångel. Känner att jag börjar blir trött igen. Dags ringa psykologen på måndag så hon kan remittera vidare alt, landstinget remitterar vidare. Kvittar eg för min del bara det blir gjort.


har sovit idag en hel timma minst mit tpå dagen. Ska ringa T ikväll med. Just nu låter det som mina syrror river huset med Alva. Hoppas och sjungs och jag vet inte vad.


Ska börja träna igen. Finns det ju vettiga cyklar cykla på här. Ska önska mig en egen i julklapp. En citybike 7 växlad helst silverfärgad.
vet att de inte är moderna men sån jag vill ah iaf. passar mig bäst cykla på en sådan.


Kollade runt bland bloggar här lite då och då och har hittat många som svälter sig själv. De äter minsta möjliga och tränar så de alltid går minus i kaloriintaget varje dag.

vad är dte med denna sjukdom som gör att det blir så? varför finns det folk som uppmuntrar andra bli skelett. kan inte förstå det. Jag vore jätteglad om jaghade den disciplinen dock. Kanske ltie avundsjuka me vill absolut inte se ut som dom. Vill bara vara jag, vältränad och kunna äta vadsom helst. är man ltie onyttig får man träna lite mer helt enkelt om man vet om det. Så man ökar förbränningen på morgon och sen kan man äta och njuta av det, alterbnativt tänka på vad man äter de närmsta dagarna. Ska själv gå minus nu tänkte jag igen. Men efter hittat en kropp jag gillar så ska det blir plus minus noll.


Älskar ju cykla och simma. Cykla längs med vägarna här (som aldrig tar slut åker på ker på åker) känns så befriande på något sätt. Nästa år ska jag vara i såpass form att det blri cykelsemester. gärna på bornholm. tälta där det inte finns vandrarhem och Alva i cykelvagn. Får se om T tränat upp sig så han med kan komma med.

Eller Öland kanske?

15/7 snart och jag vinner ingen resa till Tallin får ta dte nästa gång. Inte riktigt kunnat komma upp i de summorna då jag inte har hunnit bygga upp kundkrets riktigt än. men ska imorgon in till banken så kanske ska ta sätta upp lite lappar här och var s om man får napp.



Av Sara Ehn - 13 juli 2008 15:44

Har precis tagit  ig ett långt bad bara njutit med lite olja i vattnet. Var så skönt bara kunna ligga utan bli avbruten. Så skönt ha lite barnvakter som ställer upp utan krångel. Känner att jag börjar blir trött igen. Dags ringa psykologen på måndag så hon kan remittera vidare alt, landstinget remitterar vidare. Kvittar eg för min del bara det blir gjort.


har sovit idag en hel timma minst mit tpå dagen. Ska ringa T ikväll med. Just nu låter det som mina syrror river huset med Alva. Hoppas och sjungs och jag vet inte vad.


Ska börja träna igen. Finns det ju vettiga cyklar cykla på här. Ska önska mig en egen i julklapp. En citybike 7 växlad helst silverfärgad.
vet att de inte är moderna men sån jag vill ah iaf. passar mig bäst cykla på en sådan.


Kollade runt bland bloggar här lite då och då och har hittat många som svälter sig själv. De äter minsta möjliga och tränar så de alltid går minus i kaloriintaget varje dag.

vad är dte med denna sjukdom som gör att det blir så? varför finns det folk som uppmuntrar andra bli skelett. kan inte förstå det. Jag vore jätteglad om jaghade den disciplinen dock. Kanske ltie avundsjuka me vill absolut inte se ut som dom. Vill bara vara jag, vältränad och kunna äta vadsom helst. är man ltie onyttig får man träna lite mer helt enkelt om man vet om det. Så man ökar förbränningen på morgon och sen kan man äta och njuta av det, alterbnativt tänka på vad man äter de närmsta dagarna. Ska själv gå minus nu tänkte jag igen. Men efter hittat en kropp jag gillar så ska det blir plus minus noll.


Älskar ju cykla och simma. Cykla längs med vägarna här (som aldrig tar slut åker på ker på åker) känns så befriande på något sätt. Nästa år ska jag vara i såpass form att det blri cykelsemester. gärna på bornholm. tälta där det inte finns vandrarhem och Alva i cykelvagn. Får se om T tränat upp sig så han med kan komma med.

Eller Öland kanske?

15/7 snart och jag vinner ingen resa till Tallin får ta dte nästa gång. Inte riktigt kunnat komma upp i de summorna då jag inte har hunnit bygga upp kundkrets riktigt än. men ska imorgon in till banken så kanske ska ta sätta upp lite lappar här och var s om man får napp.



Av Sara Ehn - 13 juli 2008 15:44

Har precis tagit  ig ett långt bad bara njutit med lite olja i vattnet. Var så skönt bara kunna ligga utan bli avbruten. Så skönt ha lite barnvakter som ställer upp utan krångel. Känner att jag börjar blir trött igen. Dags ringa psykologen på måndag så hon kan remittera vidare alt, landstinget remitterar vidare. Kvittar eg för min del bara det blir gjort.


har sovit idag en hel timma minst mit tpå dagen. Ska ringa T ikväll med. Just nu låter det som mina syrror river huset med Alva. Hoppas och sjungs och jag vet inte vad.


Ska börja träna igen. Finns det ju vettiga cyklar cykla på här. Ska önska mig en egen i julklapp. En citybike 7 växlad helst silverfärgad.
vet att de inte är moderna men sån jag vill ah iaf. passar mig bäst cykla på en sådan.


Kollade runt bland bloggar här lite då och då och har hittat många som svälter sig själv. De äter minsta möjliga och tränar så de alltid går minus i kaloriintaget varje dag.

vad är dte med denna sjukdom som gör att det blir så? varför finns det folk som uppmuntrar andra bli skelett. kan inte förstå det. Jag vore jätteglad om jaghade den disciplinen dock. Kanske ltie avundsjuka me vill absolut inte se ut som dom. Vill bara vara jag, vältränad och kunna äta vadsom helst. är man ltie onyttig får man träna lite mer helt enkelt om man vet om det. Så man ökar förbränningen på morgon och sen kan man äta och njuta av det, alterbnativt tänka på vad man äter de närmsta dagarna. Ska själv gå minus nu tänkte jag igen. Men efter hittat en kropp jag gillar så ska det blir plus minus noll.


Älskar ju cykla och simma. Cykla längs med vägarna här (som aldrig tar slut åker på ker på åker) känns så befriande på något sätt. Nästa år ska jag vara i såpass form att det blri cykelsemester. gärna på bornholm. tälta där det inte finns vandrarhem och Alva i cykelvagn. Får se om T tränat upp sig så han med kan komma med.

Eller Öland kanske?

15/7 snart och jag vinner ingen resa till Tallin får ta dte nästa gång. Inte riktigt kunnat komma upp i de summorna då jag inte har hunnit bygga upp kundkrets riktigt än. men ska imorgon in till banken så kanske ska ta sätta upp lite lappar här och var s om man får napp.



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards