Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Sara Ehn - 1 juli 2008 14:02

han hade beställt Ugly betty säsong ett till mig. kom på posten idag :-)

så har nu fått än så länge

en sheridan likör

3 flaksor vin

i toblerone

i ask alladin hjärtan

och den bästa närmligen ugly betty boxen.
Ska jag titta på ikväll med min choklad.

fast alls¨ången ikväll med får ju inte missas.


funderar på om man vågar sig ut mot havet bada lite. eller om det kommer åska och regna. är trött med så vill eg bara sova en timme.

och hungrig

hmm blir svårt få ihop detta känner jag. Så är nog bara idag.

imorgon kan vi bada handla baka och allt sånt som ska göras


Av Sara Ehn - 1 juli 2008 09:05

Japp helt galet nyfiken är jag på vad T hittat på. fick reda på igår han planerat något. Svaret när jag fråga om vad var, får du veta när du fyller år, vilket då var om två timmar. Hjälpte inte han var knäpptyst.

idag nu när jag fyller år(gammal blir jag (89-62)) får man som svar vänta några timmar. Jag blir ju som en barnrumpa vill veta och börjar fårga och luska massa. Så än så långe har jag kommit fram till att de ev kommer hit ngn vi ska inte åka någonstans och jag behöver itne klä upp mig. Blir tokig på gubben. Men samtidigt väldigt glad då han iten brukar vara romantisk hitta på överraskningar. Han har ju redan gett mig en flaska likör sheridan och tre australienska viner,vilket är mitt favoritland när det gäller viner. och en stor toblerone. så fick choklad så gott så. så snart får man väl veta vad det är. kommer ske runt middagstid gissar jag på.

fick även mail från kontoret idag. Många är redan klara för tallin resan, jag är snart där tror jag. företaget har slagit försäljningsrekord så även många konsulenter. så rean fortsätter och alla miljövärdar får riktigt bra värdinnegåvepaket just nu utöver vanliga.

Älskar mitt jobb just nu. På torsdag ska vi ha utb i företagsvisningar. Ska bli så kul äntligen komma igång med det på riktigt. Så på fredag ska jag göra stan. ha med mig lite dukar och gå runt kolla lite. vilka som kan tänkas vilja ha visning.


iaf på förmiddagen. Ska till psykolog/psykoterapeut på fredag klockan 13 så skönt komma iväg prata för mår iten bra alls just nu. Mycket tjafs här hemma. Medicinerna hjälper dåligt dämpar men inte på samma sätt. Ska ju snart in till ofelia med prata med dem där.


Nu ska jag luska ut ltie mer vad T har på g:-)

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards