Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Sara Ehn - 12 juli 2008 11:32

lördag idag och jag har tvätta bilen utan att få ont i händerna, heja TSG med isna dukar. ren toch fint blev det också.


Prata med T igår känns jätebra vikan prata och jag ska få ensam vårdnad och har får henne en helg i månaden. Ska vi bara få dte på papper med. Ska ringa soc på måndag.


På onsdag ska jag träffa veronica och Tobias hennes son. har inte sett varann sen studentdagen. Ska bli så skoj hoppas verkligen vi kan bli bra kompisar igen. Haar nog en hel del genemnsamt.


 jenny vill jag med träffa oftare nu. inte så långt mellan längre.


Charlotte, vill gärna träffa dig med.


Therese hoppas vi kan ses när jag komemr ner för lämna Alva. Vill intetappa kontakt med dig.


allt kommer nog sluta bra. T ar fått ett uppvaknande och tar sitt asnvar för vad som hänt och vill göra allt för att dte ska bli så bra osm möjligt för Alva framförallt och för mig. Hoppas verligen allt blir bra och vi kan umågs och ha så skoj som vi haft tillsammans igen. Hoppas verkligen allt ska bli till det bättre. Och vi alla får den hjälp vi behöver och kan bli en familj igen. Dte är vad vi vill.iaf

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards