Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Sara Ehn - 18 juni 2008 16:46

Ida:
japp vi går på BUP i karlshamn.  



var dagens schema, På bup kom de fram till att jag itne ska gå dit mer med Alva då utvecklats jättebra sista och vi har kommit närmare varann.

bara hennes tal som är sent och vissa lekar. men hon är tidigt med annat så gick jämt ut.  Bättre vi får komma till talpedagog för hennes del för min del ska jag om det behövs efter sommaren få tid till vuxenpsyk ist. Ska ju till Ofelia och Neo och gå igenom journalen för se vad som eg hände vid förlossningen och så. Men verkar som jag mår mycket bättre känner inte längre panik alls. och kan tom längta efter vara gravid igen så vem vet kanske dags överraska herrn i huset om ett tag. Kommer nog vara jobbigt vara gravid igen men ska ha kontakt med Ofelia när det närmar sigf ör hjälp hantera grav och förlossning och allt sånt. Måste nog ha det annars är jag rädd allt kommer komma tillbaka vid nästa barn. Ingen förtjänar en mamma som inte är med 100% tyvärr har ju Alva haft det och ja det går inte ändra men kan bli bättre. Vi kan nu kramas och pussas och hon sitter i knät äter sin sondnäring tom. ska alltid vara nära nu.


jag mår faktiskt bättre men inte bra.


nu ska jag grilla flintastek med förskpotatis till tror jag eller potatissallad. gott både och.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards