Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Sara Ehn - 9 juni 2008 14:51

hönder det grejer då ska jag blo blond glömde ju helt bort min senaste klipptid så kan det vara men har världens bästa frisör inte billigaste men bästa. med mitt hår vill jag bara ha dte bästa. Så lagom till midsommar blir jag blond:-)

idag är man i gbg och huserar himla farande på mig just nu då jag varit i skara med omnejd en veck anu i gbg imorgon i varberg. ska iaf ha visningar idag och imorgon och på torsdag redan får jag mina företagspapper så jag kan börja jobba med företag också vilket innebär störra chanser få mer jobb. Ska bli så gôtt längtar redan.

Imorgon på vägen ner bär det även av mot Ikea detta underbara ställe. Finns ju både här4 på hisingen och på utvägenf rån gbg i kållered. Synd bara vi inte har ngn vagn som Alva kan åka i men har ju bord me dmig ner så hade inte fått plats.


Nu ska jag börja laga lite veg färssås och baka sockerkaksbotten sen skicka iväg syrran handla grädde och jordgubbar och så ska vi äta tårta med färska jordgubbar och smultron från hennes uteplats. blir gott fika ha på visningen inte fel alls.
sen kommer hennes kille hit och ska jag be honom rita tauering till mig, ska tatuera in alvas siffror på handleden tror jag, vad hon vägde och hur lång hon var samt datum och namna såklart men vill inte ha vanlig skrivstil utan ngn roliugare mer personlig.

får se vad han säger

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards