Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Sara Ehn - 1 juni 2008 20:05

Just nu är jag och Alva uppe i Varnhem hälsar på. ska jobba lite denna vecka här sen en visning i gôtet och en i varberg och om skattepengarna kommer så blir det en tripp till gekås med. Aldrig fel. Här händer saker hela tiden Alva har fått en pool av mostrarna med rutschkana och dusch den är så skoj så. badar hela tiden nästan. s går inte åt många blöjor inte.


Annars är det lugnt och skönt träffar lite folk jobbar lite äter lite och solar. tom fått färg. imorgon ska jag och Alva cykla till klostergården och köpa glas tror jag på förmiddagen. eller tvätta bilen måste prova bilduken snart så sugen. Tänkte ev passa på medan hon sover middag imorgon.


Vi får se nu ska jag prata lite mer med T på Msn så ha en bra nästa vecka

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards