Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Sara Ehn - 15 juni 2008 10:15

IOdag vakna jag med världens nästäppa. tänkte kanske städat dåligt och fullt med damm men vill itne ge med isgså sitter nu med huvudvärk och nästäppa. Alva har gått och lagt sig sova med Thomas var nog trötta båda två. iof varit  uppe sen sex också allihopa. igår hade vi besök av stefan och petra och deras två pojkar 3 & 5 år. Fullt hus hr och han ska även tatuera mig för en peng osm jag betsämmer själv.han ska öppna egen studio men har nu som hobby bara jätteduktig är han på rita.


Alva pratar ännu mer nu massa nya ord nästan ett om dgaen hon lär sig.

man hör direkt vad det är för ord med slipper gissa. ff mkt tecken men kommer snart meningar säkert bara sådär.


ska föröska ha visning i veckan nu med så jag sen kan sitta ringa runt till företag. Ska även kolla med Dagis om man kan ställa upp lite saker där en eftermiddag på ett bord och lite lappar de kan fylla i så man kanhöra av sig. Lämna kanske en duk och lite andra saker. stålboll och ja lite broschyrer med så klart.


Får ju itne sälja där men kan ju visa upp det.


får se nästa vecka ska ju Alva till Dagis igen gå en vecka sen vara hemma i fyra ev beror på T ska ju försöka jobba istället för ha semester. Känner han varit hemma tillräckligt nu.


nu ska jag ner se på tv med lite jordgubbar i en skål.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards