Direktlänk till inlägg 27 augusti 2008

allvarligt hur i helvete är vissa funtade

Av Sara Ehn - 27 augusti 2008 11:24

Jag har aldrig gjort något honom ont har tom inte sagt ngt ont om honom i bloggen. Jag har skrivit precis osm det var. Jag fick alltså ta emot slag för att diskbänken kanske hade en odiskad kastrull där när han kom efter jobbat. Då hade jag varit hemma en timme startat diskmaskin lagat maten som precis var klar satt Alva till bordet

.
jag har tvättat städat lagat mat. kört honom halva riket runt för han ska kunan gå på matcher. Jag har köpt pizza jag har kört honom var han än velat. jag har offrat mig så mycket för honom att jag aldrig tänkte på mig själv utan enbart på andra. Detta gjorde jag gick in i den så kallade väggen.


Ja jag anser att han får svårt ta hand om vår dotter då han har svårt se andra än sig själv pga av sin sjukdom.

Jag har aldrig hängt ut honom. har inte ens skrivit hans hela namn av respekt för honom. men ändå är dte jag som blir påhoppad som vara dålig.

vilket är värst. Jag som offrade allt för honom fick tillbaka slag och dråpord, eller han som bara brydde sig om sig själv och slog mig för jag inte gjort tillräckligt medan jag tog hand om vår dotter.

Alva kände inte ens igen honom efter varit borta tre dagar säger inte det en del om hur aktiv han varit i henne liv.


PIA jag måste bara fråga

Tycker du att ett barn har dte bättre med en pappa som slåss och inte ser dig än med en mamma som offrar sig själv för att du ska må så bra som möjligt att det leder till att hon inte orkar leva ens?

Döm inte ut någon du inte känner. Komma säga jag inte varit snäll det är ett påhopp utan dess like då du inte vet någonting om vad som hänt hemma hos oss

 
 
Anna

Anna

27 augusti 2008 13:24

Se hit ni idioter som kritiserar:

Hur i helvete kan ni skriva så där?
Ni känner inte ens Sara! Tycker ni på allvar att en våldsam förälder är bättre? En förälder som inte kan sköta sin dotter ens i två timmar? Är det bättre än en förälder som totalt ägnar hela sitt liv åt dottern och dotterns bästa? Ska man lära barnen hata andra man inte känner? Ska man lära barnen att det är okej att slåss? Ska man äventyra barnens hälsa för att man inte är engagerad nog?
Ni vet heller inte ens hur situationen är med dottern. Vet ni varför de gått på alla läkarbesök? Vet ni vad som är fel?
Det är inte vanliga besök på vårdcentralen pga ögoninflammation eller liknande. Det är lite värre saker.
Kom inte här och kommentera sådant ni inte har en blekaste aning om! Ta hand om era egna liv istället. Ni borde nog se hur ni lever själva, för ni verkar ju riktigt dumma i huvudet!

http://annaapelsin.blogg.se

 
Ingen bild

My

27 augusti 2008 14:16

Såja flickor små, hur har ni det med ordförrådet egentligen, tänk på att ett omoget språk fördummar er i mina ögon.
Mina vänner, varför väljer man att skriva en bogg på internet som alla har tillgång till om man inte vill att folk ska ta del och kommentera, ytterligare ett tecken på bristande intelligens från Saras och er sida.
Och vad gällande att jag skulle vara rasistisk så kan jag inte se att det står något i mitt inlägg som tyder på det,skulle i så fall vara lite komiskt då jag själv inte är svensk;). Och vad gällande misshandel av barn så är det lika illa med psykisk som fysisk misshandel, och är det som ni antyder att pappan slagit Alva så är man enligt lag skyldig att anmäla det, bara så ni vet är det enligt svensk lag förbjudet att slå barn.
Så vänligen tänk till nu flickor innan ni skriver fler fördummande inlägg.
Kram MY

 
Ingen bild

Veronica

27 augusti 2008 19:57

My hur är ditt oförråd själv ...??...
Eller du kanske är en sådan person som kallar folk du inte känner för att dom är dumma i huvudet ?..Så undrar vem som fördummar sig själv...Som Sara själv skrivet och det jag skrev i kommentar va att Sara blivet slagen av sitt ex. Nån som slår den man lever med för att man inte kan kontrollera sin ilska är inte en bra vårdnadshavare...Sant bloggar man får man räkna få kritik men är så trött & irriterad på hur folk hoppar på eller anklagar eller tror sig veta bättre än personen själv som skriver..Hur man kan kritisera finns det ju olika varianter av och endbart de senaste är elaka person påhopp mer eller mindre..Men att ge kritik är en konst och tyvärr hanterar inte alla de...
Risk för rena debatt och pajkastningen så tycker jag att de är fel att kritisera nån man inte känner på det viset,de visar hur lite empati och respekt man har för andra människor som väljer att venlilera sina tankar & känslor..//Veronica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Ehn - 12 mars 2009 14:50

kommer inte ha kvar denna utan gå till www.nyatidernyttliv.blogspot.com Om ni vill fortsätta följa mig. Den bloggen är kopplad till mobilen näligen och oteknisk som man är så ändrar jag inget utan fortsätter där istället bara. Så sista inlägget i den...

Av Sara Ehn - 10 mars 2009 17:40

Jga vet att ni finns där även om ni inte skriver här så har jag fått SMS och via MSN kommentarer och jag vet ni finns där. Men vissa saker har jag svårt prata med alla om. Detta pga av folk sagt de förtsår och att det måste vara så jobbigt det jag gå...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 21:26

det är påtis ons jag ska ha andra testet. Sen vet jag men känns bra iaf. Går inte detta så ja bara söka vidare.   Tvättdag imorgon, tandläkare, utv samtal sen kommer Emma med ev möte på dagis med på kvällen får se om jag orkar med det.   Lite seg nu ...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 13:28

Japp folkbokföringen ringde förut för kolla lite saker som namn och så. Det var helt ok de skulle skicka papprena idag så nu är det inget som stoppar oss. På måndag ska jag ha ett test. Går det bra börjar jag jobba på måndag:-)Känns himla gott. Så sk...

Av Sara Ehn - 9 mars 2009 06:30

vad händer på måndagar jo man börjar ringa alla sina samtal alla möten allting. Blåser ute så blir nog inget vidare cykla till dagis känner mig helt svimfärdig redan nu. Kanske ska ha Alva hemma men samtidigt måste hon iväg om jag ska kunna vila lite...

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards