Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Sara Ehn - 28 augusti 2008 20:40

jaja kanske mitt budskap om att det är slutdiskuterat gick hem då vad skönt.

idag har varit en skön dag lugn och fin och jag och Alva har verkligen kommit varann nära. Börjar få den känsla man ska ha gentemot sina barn, kanske börjar släppa hennes vikt nu?

iaf tills nästa möte på barn eller bvc är inbokat.


hon har ju en favvolåt har lyssnat på den några månader nu Kramsången med Kramis.
den går flera gånger om dagen nu via youtube.

första hon ska göra på morgon är sitta i mitt knä och lyssna på den, tur man sover i datarummet slipper man ätnka på andra som vill sova. Sitter vi lyssnar på den och kramas och sjunger lalala sen går vi ner äter frukost. Hon hinner äta upp innan mitt te ens dragit klart.
Så efter det kollar hon en sväng på barnkanalen och vaknar till.



Idag har hon sovit fem minuter på dagen och somnade efter badat redan vid 20 vore jättebra om det kunde hålla i sig slutsovit middag här nu iaf hemma. dagis får vi se men tror nog hon orkar en heldag utan sömn gör hon inte det så får vi begränsa till en halvtimme.


ha de gott

Av Sara Ehn - 28 augusti 2008 09:02

Helt veckovill.,

Alva sitter framför tv kollar på bolibompa just nu. skönt få en stund själv innan vi far iväg till Skara sen Skövde. Står dock i horoskopet var försiktig i trafiken så ja känns sådär köra långt då det mesta brukar stämma in på mig nuförtiden.  Nu när e bygger om 49:an med så är den ganska farlig. Men ska nog gå bra. Bara ta det lugnt och försiktigt.


Annars händer inget här alls. Ska till Veronica på lördag laga lite mat och äta gott. låta barnen leka av sig. Prata prata prata ska ävl jag och Veronica göra. Känns så skönt ha någon som inte dömer en utan bara lysnnar och råder en utan förbehåll. gör att man kan komma dit må piss och p väg bryta ihop men ändå känna sig välkommen och uppskattad som vän.
enda vän jag har som jag kan göra så med. Så glad jag flyttade upp hit gen och att vi fick kontakt.

nu ska jag ner ta på Alva kläder sen far vi



Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards