Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Sara Ehn - 29 augusti 2008 10:45

helt slut just nu
Somnade ett igå vakna kvart över sex.

ingen ork ingen lust alls med något.
mamma tjatar om jag borde jobba men går bara inte idag.

Söker nya jobb istället. Snart tar jag vad som helst och förstör händerna, bara för slippa allt. har man ett jobb så klara man sig.
Ska ringa till kommun på måndag kolla ledsagartjänster eller kontaktperson.  Fast eg vill jag bara ligga och sova. så trött så trött.
dags ta sig i kragen kontakta ny psykolog igen. men de är bara skit i Skara så vart ska man ringa falköping kanske?
utväg vet kanske vem som är bra. Borde vara någon som vet lite om övergrepp. hur dte påverkar en och om förlossningsdepp.


Får se Ska lägga mig ner hos Alva sova lite.


Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards