Alla inlägg den 14 november 2008

Av Sara Ehn - 14 november 2008 13:40

Therese:  Vi är bara nere vänder på söndag tyvärr. siktar på vara nere till 14 lasta släpet sen dra så fort som möjligt.


Idag var vi på BVC med Alva nya måtten var 10,1 och 89 lång så itne hänt så jättemycket. ff kvar på kurvan trots vi lsutat med n'ringen bara ger 2-3 dagar i veckan. så kändes bra.

Efter det var det möte på dagis. Inte uvt samtal som jag trodde tan Alva har ändrat sitt beteende på dagis. Hon lyssnar inte sitter i egen värld och leker inte på samma sätt längre. Mycket lugnare och tystare. Att hon inte lyssnar har vi me dmärkt och remiss är på g till Hörcentralen. Men leken förvånade mig. hemma leker hon bra och varierar sig och så. Men på dagis tar hon sig inte för alls längre. Detta hade de reagerat på så kallat till samtal med rektorn om Alvas situation dels med maten och med leken. Vi kom fra till att kan vara så att reakionen på separationen nu börjar komma. Jag har tyckt allt gått så lätt men nu börjas det känns bra att jag fick reda på det fats man blir ju ledsen men på ett bra sätt.
bra personal som ser henne. Sen bestämdes det att hon även skulle gå mellan 8,30-13 istället så hon får vara där 1½ extra fast hon är femtontimmarbarn. Enbart för att hon ska få möjlighet äta mat bland andra idag fick hon göra det för mötet blev försenat ich hon åt tre! portoiner mat. Så kanske hon får extra energi leka med.  får se vad som sker, ska ju tas belut enlig §6 sen underskrifter ochså inann men komemr väl igång snart hoppas jag. nästa vecka kanske?
ska vi pröva detta fram till jul. sen kanske ändra så hon äter frukost där ist för lunch för att få in rutinerna lite mer.


nej dags packa Alva och jag far om 4 timmar.

Presentation

Omröstning

Vilket djur skulle du välja att vara och skriv sedan motiveringen i KOMMENTAR?
 Domherre
 Råtta
 Påfågel
 Pingvin
 Höna
 kolibri
 Isbjörn
 Kopparorm/snok
 Koala
 Schimpans

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards